Wysyłka

 ZAMÓWIENIA

Zamówienia indywidualne przyjmujemy do realizacji po otrzymaniu poprawnie wypełnionego formularza zamówień.

Zamówienia hurtowe prosimy zgłaszać telefonicznie: +48 586616056 lub pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

REALIZACJA

Nasza firma działa od poniedziałku do piątku. Przesyłki są zwykle nadawane w ciągu jednego dnia roboczego od czasu otrzymania przez nas zamówienia.

Paczkę wysyłamy za pobraniem lub po uprzedniej wpłacie na konto. Dane do przelewu prześlemy w meju generowanym automatycznie po dokonaniu zakupu. W przypadku przedpłaty na konto można przesłać potwierdzenie przelewu (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) - przyspieszy to czas realizacji zamówienia.

Jeśli po upływie 7 dni nie otrzymamy wpłaty, zamówienie zostanie anulowane.

Termin dostawy zależy od wariantu, jaki wskazał kupujący. Informujemy, że nie bierzemy odpowiedzialności za nieterminową dostawę przesyłki wynikającą z problemów po stronie firmy świadczącej usługi przewozowe. W przypadku problemów z dostawą prosimy o kontakt (tel.: +48 6616056 lub e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).

Zwrot zapłaty za zaginioną przesyłkę nastąpi po przedstawieniu przez kupującego pisemnej reklamacji oraz zweryfikowaniu jej przez przewoźnika.

Wraz z towarem kupujący otrzymuje fakturę zakupu VAT, która jest dokumentem stanowiącym podstawę do ewentualnej reklamacji.

CENY KOSZTÓW TRANSPORTU

FIRMA KURIERSKA K-EX – dostarczenie do klienta do 48 godzin
paczka opłacona – 24,60 PLN (do 30kg)
paczka pobraniowa - 26,60 PLN (do 30kg)


WYCIĄG Z REGULAMINU

 

§ 3.

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA I REALIZACJA

W celu dokonania zakupu Klient powinien podjąć następujące kroki

1.       Wybrać dowolny Futerał w odpowiedniej kategorii Sklepu i umieścić go na liście zakupów poprzez kliknięcie przycisku „Do koszyka”. W przypadku zamawiania większej liczby Futerałów tego samego rodzaju należy zmienić liczbę sztuk w okienku, a w przypadku zamawiania większej liczby różnych – wrócić do kategorii produktów i powtórzyć procedurę.

2.       W widoku koszyka znajdą się wszystkie wybrane Futerały, a ceny się zsumują. Na tym etapie można dokonywać zmian – usunąć Futerały, zmienić liczbę sztuk lub ponownie wrócić do wybranej kategorii i dodawać kolejne Futerały. Po zweryfikowaniu listy należy kliknąć przycisk „Zamówienie”, który przeniesie na stronę logowania/rejestracji.

3.       Klient, który wcześniej zarejestrował się na stronie, może teraz wpisać dane logowania. Jeśli nie jest zarejestrowany, może się na tym etapie zarejestrować lub wybrać opcję „Zamówienie bez rejestracji”. Należy podać wymagane do zakupu dane (dane wymagane zaznaczone są gwiazdką).

4.       Podany adres jest domyślnym adresem do wysyłki. Jeśli przesyłka ma trafić pod inny adres, należy wybrać „Tak” przy zdaniu „Inny adres wysyłki”, a następnie wpisać ten adres w pola formularza i przejść „Dalej”.

§ 4.

FORMY DOSTAWY I METODY PŁATNOŚCI

1.       Klient dokonuje wyboru płatności spośród dwóch dostępnych: przedpłata na konto lub płatność za pobraniem. Po wybraniu przedpłaty na konto pojawią się dane do przelewu. Wybór płatności za pobraniem skutkuje dodatkową opłatą w wysokości 2,00 zł.

2.       Sprzedawca realizuje przesyłki za pomocą firmy kurierskiej K-ex. Koszt dostawy ponosi Klient. Sprzedawca pobiera zryczałtowaną opłatę w wysokości 24,60 zł.

§ 5.

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

1.       W podsumowaniu zamówienia znajduje się cena zakupu uwzględniająca wszelkie koszty oraz dane Klienta. Klient ma również możliwość wpisania uwag związanych z zamówieniem czy przesyłką. W tym miejscu Klient potwierdza fakt zapoznania się z regulaminem i zatwierdza zamówienie przez kliknięcie przycisku „Potwierdź zamówienie”. Z chwilą potwierdzenia zamówienia dochodzi między Klientem a Sprzedawcą do zawarcia umowy sprzedaży Futerałów wymienionych w zamówieniu.

2.       Na adres e-mail podany przez Klienta zostanie wysłana automatyczna wiadomość zawierająca podsumowanie zamówienia oraz dane do przelewu.

3.       Sprzedawca zrealizuje zamówienie z chwilą odnotowania wpłaty w wysokości wymienionej w podsumowaniu. W celu przyspieszenia procedury Klient może przesłać potwierdzenie przelewu na adres Sprzedawcy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Orientacyjny czas dostawy to 24 godziny (z pominięciem weekendu), ewentualne wydłużenie czasu dostawy może wynikać z niezależnych od Sprzedawcy przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej.

 

KONTAKT I PYTANIA

W przypadku pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny (+48 6616056) lub mejlowy (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.). Prosimy pamiętać, że nie pracujemy w weekendy i na mejle otrzymane w piątek po południu odpowiemy w poniedziałek rano.